wtorek, stycznia 31, 2017

SPRING SUMMER 2017 trends czyli jakie trendy przynoszą wiosna i lato 2017

Tak! To odpowiednia pora by zacząć myśleć o nadchodzącym sezonie. Jesteśmy w połowie sezonu zimowego i niektórzy z Was napewno czekają na wiosnę z utęsknieniem. Ja, osobiście nie lubię jak miesiące tak szybko mijają więc cierpliwie czekam i póki co cieszę się ciepłymi warstwami i swetrami.

Jednak po zimowych wyprzedażach znów pojawił się porządek w mojej szafie i mam za sobą całkiem udany przegląd garderoby z wiosenną myślą przewodnią. Nie, nie - nie znaczy to, że nagle pojawiły się długie listy rzeczy do kupienia. Ale segregując ubrania od razu zastanawiałam się nad tym jakie elementy mojej garderoby będą się wpisywały w trendy nadchodzącego sezonu.

Warto pomyśleć nad tym teraz bo jeśli macie zamiar sobie coś kupić na nadchodzący sezon to jest ciągle szansa kupienia wielu rzeczy jeszcze z zimowej wyprzedażowej oferty.

Każdy sezon niesie ze sobą wiodące kolory. W tym roku wiosna i lato przedstawiają sie tak:


Poza kolorami oczywiście mamy masę fasonów i wzorów, które będą zauważalne na witrynach sklepowych czy stylizacjach:

1. OVERSIZE - wszystko wyglądające na nieco lub bardzo za duże. Ale i nie rozmiar ubrań tu tylko ma znaczenie. Chodzi również o duże bufiaste czy szerokie rękawy.

Zara / Mango / H&M / Bershka


2. FLOWER-POWER - czyli łąka usłana kwiatami ale też detale kwiatowe na ubraniach jako pojedynczy element czy haft



3. METALICZNY POŁYSK - wszystko co się świeci i odbija światło. Wręcz lustrzane odbicie



4. KROPKI - bardzo wdzięczny wzór i ja osobiście też bardzo go lubię. Każda kobieta będzie wyglądać w nim bardziej dziewczęco. Te drukowane na tiulach czy szyfonie będą szczególnie popularne



5. FALBANY - mnóstwo wykończeń falbanami. Falbany jako całość ubrania ale i delikatny detal w fornie paska na ubraniu



6. SZEROKIE NOGAWKI - tak! powrót 'szwedów'. Pięknie podkreślają talię ale trzeba je umiejętnie łączyć z innymi częściami garderoby


7. TIUL I SZYFON - lekkość i powiew. Nie tylko na wyjściowych wieczorowych kreacjach ale i w tych casualowych. Moją jedną widzieliście TUTAJ- z kupioną na wyprzedaży spódnicą midi.


A czy Wam, któryś z tych trendów przypadł szczególnie do gustu?
Copyright © 2017 Other Than Pink