poniedziałek, listopada 21, 2016

Velvet outfit czyli aksamit(ny) #musthave tego sezonu!

Tak samo jak bardzo cieszył mnie powrót plisów tak samo niezmiernie cieszę się z powrotu do trendów aksamitu. Przepiękny, szlachetny i zawsze elegancki. Jakikolwiek element naszego stroju, skrojony właśnie z aksamitu zawsze będzie dodawał nam klasy. Materiał ten pochodzi z Indii i kiedyś był zarezerwowany tylko dla wyższych sfer ale na szczęście teraz można go kupić w każdej pasmanterii i stworzyć z niego cokolwiek zapragniemy.
Oczywiście prawdziwy aksamit nie jest tanim materiałem bo trzeba zapłacić zwykle ponad 100zł za metr ale można kupić jego bardzo dobre zastępstwa w formie elastycznego aksamitu gdzie metr kosztuje ok. 20zł a czasem nawet mniej. Poza tym obecnie na rynku mamy ogromny wybór niedrogich ubrań czy dodatków z tego materiału więc może czasem szybciej sięgnąć po coś gotowego.

Oryginalna nie będę i Wam powiem, że najbardziej podoba mi się aksamit w formach garniturowych czyli marynarka lub cały garnitur właśnie. Świetnie wyglądają też aksamitne golfy ale i kurtki bomberki, co o dziwo(!) spodobało się nawet mnie - osobie kompletnie nie przepadającej za bomberami! (przyszła góra do Mahometa! ;-P).

Rozglądam się za sukienką - prostym kroju w kolorze bordo lub granatowym. A jeśli nie to fajnie gdyby udało mi się znaleźć dłuższą aksamitną marynarkę też w tych kolorach. Nie mam konkretnej rzeczy na myśli ale poluję na coś co doda szyku wielu stylizacjom i będzie elementem bazowym NIE na tylko jeden sezon. Dlatego klasyczna prosta forma mile widziana! Poza tym nie wyobrażam sobie świąt bez aksamitu. Zawsze kojarzył mi się ze świętami, ciepłem, elegancją towarzyszącą temu okresowi. A już szczególnie na słodkich czerwonych sukienkach dla dziewczynek! Muszę taką znaleźć dla mojej Małej!!! :-) Póki co przygotowałam dla Was małe zestawienie "kilku" rzeczy, z których i ja chętnie wybrałabym coś dla siebie.

1. garnitur F&F Tesco / 2. prosta sukienka w kolorze butelkowej zieleni F&F Tesco / 3. body H&M / 4. top na szelkach SheIn / 5. kurtka bomber Gamiss


6. torebka pikowana Gamiss / 7. sukienka do kolan SheIn / 8. granatowe botki SheIn / 9. czapka H&M / 10. spódnica z haftem Mohito


11. spódnica z koła Mohito / 12. sukienka Mohito / 13. marynarka Zara / 14. kurtka bomber Dezzal / 15. spodnie Zara


16. sukienka New Look / 17. biustonosz New Look / 18. botki New Look / 19. szorty River Island / 20. trampki Zara


21. torebka worek Bon Prix / 22. plecak Zara / 23. kozaki Zara / 24. sukienka TopShop / 25. szpilki TopShop

Copyright © 2017 Other Than Pink