wtorek, maja 31, 2016

NEW IN czyli nowości w kosmetyczce i w szafie

Dawno nie pisałam czy raczej nie pokazywałam Wam co nowego zagościło u mnie w szafie czy co nowego kupiłam. Dziś krótkie podsumowanie ostatnich paru tygodni.


Kto śledzi mnie na Instagramie ten zapewne widział, że troszkę szopingowałam w ostatni weekend ;-) Oczywiście musiałam zaglądnąć do Zary a tam kupiłam perfumy dla siebie i mojego mężusia. Tym razem inny zapach niż zwykle - uwielbiam zapach jaśminowy ale postanowiłam wypróbować tym razem zapach "Gold".

Oprócz tego kilka innych kosmetycznych drobiazgów - nawilżający Tonik i płyn micelarny od Lirene. Stosowałam już je wcześniej i byłam bardzo zadowolona z efektów więc tym razem robiąc zakupy przez internet one również znalazły się w moim koszyku. Oprócz tego krem koloryzujący tej samej marki. Ostatnio mam jakąś fazę na kremy koloryzujące BB i wyrównujące koloryt skóry CC zamiast pudru. Postaram się wkrótce podsumować Wam je wszystkie w osobnym poście na blogu.
Przepiękna biżuteria od By Dziubeka - długi naszyjnik z kolekcji Etno , delikatny w kolorze złota Celebrity (mój ukochany) i kilka bransoletek:

 Bransoletka One Life

Czerwone bransoletki, których bardzo brakowało mi w mojej kolekcji jako, że chciałam zakładać je do ciemnych lub białych zestawień - ceramika i koralikowa Make Me Happy.

Kilka par butów również dołączyło do mojej kolekcji. Botki khaki już znacie z jednego z poprzednich postów ze stylizacją (tutaj)


 buty New Look

 baletki Primark

Letni szalik z pięknym koronkowym detalem - Primark

Piękny kwiecisty lekki top z Mango (przeceniony - 70zł ze 140zł) z odłonętymi ramionami i koronkowym wykończeniem. W sam raz na lato do białych spodni czy wąskiej spódnicy i trampek.


I nareszcie mam swoje długo poszukiwane granatowe cygaretki!!!!!!!!!!!!! Dzięki pewnej miłej blogerce, która na Instagramie podpowiedziała mi, żebym poszukała w Mango. I tak też się stało - własnie tam je znalazłam i kupiłam dodatkowo również białą parę dokładnie tego samego fasonu co granatowe.
cygaretki Mango granatowe i białe

A co ciekawego Wy dorwałyście ostatnio? :-)
Copyright © 2017 Other Than Pink