czwartek, maja 26, 2016

Clotify czyli wirtualna szafa z moimi ubraniami

Od niedawna radośnie napawam się posiadaniem pewnego bardzo użytecznego gadżetu na telefon jakim jest aplikacja Clotify. Słyszałam i czytałam już o niej wcześniej ale nigdy nie myślałam, że tak mi się spodoba. Żałuję, że nie zaczęłam jej używać wcześniej.

Można ją pobrać na telefon czy tablet i na pewno ułatwi Wam "codzienność" w dobieraniu ubrań. O czym mowa?

Otóż aplikacja Clotify to tak naprawdę wirtualna garderoba gdzie możemy oglądać wszystkie swoje ubrania i dodatki (oczywiście kiedy dodamy ich zdjęcia).
Po ściągnięciu aplikacji na swój nośnik (telefon czy tablet) wystarczy, że się zarejestrujemy / stworzymy swój profil i można zacząć "zapełniać" swoją wirtualną szafę.


Potrzebujemy zdjęć wszystkich rzeczy jakie tam chcemy oglądać. Ja zaczęłam od tej prostszej strony i zamiast robić zdjęcia używałam zdjęć ze stron internetowych ubrań, które już mam w szafie. Często kopiuję takie zdjęcia do stylizacji i zawsze zostawiam sobie też te oryginalne zdjęcia rzeczy, które zamawiam. Dzięki temu teraz zamiast robić zdjęcia mogę użyć tych zachomikowanych wcześniej ;-)


Oprócz zdjęcia możemy dodać detale na temat danej rzeczy czyli markę czy kolor. Powoli tworzy nam się baza czyli szafa. Z takiej galerii możemy stworzyć również wirtualne stylizacje i w momencie kiedy nie mamy pomysłu co założyć sięgamy do aplikacji i szukamy pomysłu.



Poza tym katalogując wszystkie ubrania i dodatki nareszcie wszystko widzimy i wiemy co mamy w posiadaniu i nasze ubrania nie leżą zapomniane upchane w kącie szafy.

Co więcej, dodając zdjęcia do Clotify można zrobić gruntowne porządki i być może pozbyć się wielu nieurzytecznych rzeczy. Oby ta applikacja zmobilizowała Was też do tego. I jeszcze, mając zdjęcia ubrań zawsze przy sobie zmniejszymy ryzyko kupowania niepotrzebnych ubrań bo albo zobaczymy, że już mamy podobną rzecz w szafie albo , że nowa rzecz, którą chcemy kupić zupełnie nie pasuje do reszty ubrań.

I najciekawsza odsłona wirtualnej szafy - można podglądać co ktoś inny ma w szafie i jakie tworzy stylizacje. Są tam też gwiazdy czy blogerzy jak np Ania Wendzikowska czy Cajmel.



Serdecznie zachęcam Was do pobrania Clotify i porządków w szafie. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam Was również do mojej wirtualnej szafy (Other Than Pink)i polubienia profilu. Udanego długiego weekendu :-*



Copyright © 2017 Other Than Pink