środa, kwietnia 27, 2016

Spring parka outfit czyli wiosenny zwyklak ze spodniami z imitacji skóry i parką

Co tu dużo mówić....kwiecień-plecień i tyle...ale co tam. Ważne, że nie pada i jest słonecznie! Choć tylko 10 stopni ale w słoneczku jest o wiele przyjemniej.



Moje ulubione spodnie z imitacji skóry chyba dochodzą do końca swego żywota. Zauważyłam małe pęknięcie przy szwie...może uda się podkleić? Zobaczymy... Za to świetnie pasują do parki w kolorze khaki bo bordo na tym tle fajnie się odznacza i lubię takie połączenie. Do tego najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam i zastanawiam się nad kupnem drugiej pary ale tym razem szarej. Tak, szary to mój ulubiony kolor więc sweter też w tym odcieniu. Kupiony za 70zl na Allegro. Luźny krój i wygodny. Może również służyć jako sukienka. I moja pakowna torebka, która może być też przewieszona przez ramię.

Nuda? Może...dla mnie wygoda i to co lubię ;-)





 kurtka - F&F Tesco
spodnie - H&M
buty - Nike MD runners
Sweter - Allegro (no name)
torebka - Zara






Copyright © 2017 Other Than Pink